• AĞIR VASITA
ASPxHyperLink
ASPxHyperLink
ASPxHyperLink
YENI STRALIS

YÜKSEK KARLILIK

Büyük düşünmek. Yeni Stralis günümüzün ve geleceğin nakliyeciliği için mükemmel bir çözümdür: Böylesine kapsamli ve maliyeti sinirlamaya yönelik entegre fonksiyonlar içeren bir teklif sunmasi açisindan sinifinda tektir. Essiz bir stil, emsalsiz bir konfor ve yenilikçi bir teknoloji sunan bir kabine sahiptir: IVECONNECT sisteminden sürüs ergonomisine, kumandalardan koltuklara, yataklardan torpido gözlerine, malzemelerden renklere kadar, yeni Stralis'teki her sey daha iyi sartlarda yasamak ve çalismak için tasarlanmistir.

Toplam Sahip Olma Maliyeti

Düsük toplam sahip olma maliyeti

YENI STRALIS, IVECO' tarafindan müsterilerin üretkenligini arttirmak için gösterilen çabanin ürünüdür.

Kendimizi tamamen,.tüketim ve bakim giderlerinizi dolayisiyla isletme maliyetlerinizi en düsük seviyeye indirirken filo yönetimi verimi ile ikinci el degerini en üst seviyeye çikarmak suretiyle TSM (Toplam sahip olma maliyeti) degerini düsürme konusuna odakladik.

  • SÜRÜCÜ %33

IVECONNECT FLEET sürücülerin sürüs ve dinlenme saatlerinin sürekli olarak izlenmesine imkan taniyarak, cezalardan kaçinmayi saglar ve filonun kullanilirligini ve genel verimliligini arttirir. Verilerin müsteri tarafindan kullanilan yönetim sistemine entegrasyonu, lojistik faaliyetlerinin optimize edilmesini ve otomatiklestirilmesini saglar ve dolayisiyla maliyetleri önemli ölçüde azaltir.

  • YATIRIM %8

Bir ürünün ikinci el degeri onun asil kalitesini yansitmaktadir. Biz de bu sebeple üstün kalitede malzemelerle, araca entegre yenilikçi ekipmanlara sahip bir kabin gelistirdik. IVECOCONNECT sistemiyle sizlere devrim niteliginde bir teknoloji sunuyoruz

  • BAKIM VE ONARIM %5

Bakim ve destek: YENI STRALIS,  çok daha rekabetçi fiyatlara sürekli yol yardimi sunan ANS 24 ve satis sonrasi ihtiyaçlara terzi usulü çözümler getiren, verimliligi en üst seviyeye tasimaya yönelik özel hizmetleriyle, bua landa üstün performans göstermektedir. Bu da aracin verimsiz geçirdigi süreleri düsürmektedir

  • YAKIT %36

Yakit tüketimi en büyük maliyet unsurudur: YENI STRALIS, yakit tüketimini düsüren pek çok özelligin birarada sunuldugu Eco paketi sayesinde, yakit giderlerinizde %10’a kadar azalma saglamaktadir

IVECO HI-SCR adi verilen katalitik redüksiyon sisteminin olaganüstü yüksek verimi sayesinde söz konusu
motorlar, agir vasita pazarinda EGR sistemi kullanmaksizin Euro VI seviyesini karsilayan tek ürün durumundadirlar.
DSE (SÜRÜS STILI DEGERLENDIRMESI), Sürücülerin gerçek zamanli olarak yakit tüketimlerini iyilestirmelerine olanak saglayan bir programdir. IVECONNECT FLEET sistemine bagli olmasi
durumunda ise bu sistem, filo yöneticilerinin her bir sürücünün performansini uzaktan degerlendirmesine olanak saglamaktadir.

 

GENIS ÜRÜN GAM

Her misyona çözüm sunan genis ürün gami

Yeni Stralis:

2 versiyon (çekici ve sasi kabin), 18 t - 32 t arasi toplam araç agirligi ve 44 t'a kadar toplam kombine agirlik

3 motor, 560 HP'ye kadar mevcut 8 farkli güç seviyesi

3 kabin:

 - HI-WAY Genis (2.5m) ve Yatakli Kabin , Yüksek ya da Alçak Tavanli

 - HI-ROAD Standart genislikte (2.3m) ve Yatakli Kabin, Yüksek ya da Alçak Tavanli

 - HI-STREET Standart genislikte (2.3m) ve Yataksiz Alçak Tavanli Kabin

 

                                                  

 

Özetle, Stralis agir nakliyecilik görevlerinde tüm ihtiyaçlari karsilayan birçok kombinasyon ile sunulmaktadir.

 

  • Sasi kabin

STRALIS Ürün Gami- Sasi kabin

                                                      

  • Çekici

STRALIS Ürün Gami- Çekici                                  

                                                         

 

          ÜSTÜN TASARIM &AERODINAMIK

Sekil, fonksiyon ile birlesiyor TextCenterBu sayede YENI STRALIS’in sürücü kabini yeni bir zarafete kavusuyor, benzersiz stilini daha da güçlendiren estetik çözümlerle zenginlesiyor.

                                                       

Ön görünüm, yeni tasarim merkezi radyatör izgarasi, optimize edilmis yan hava deflektörleri ve ön tampon yaninda, LED bazli opsiyonel gündüz sürüs farlari ve opsiyonel xenon farlarla fark yaratmaktadir.

Müsteriye firmasinin ismini yerlestirme imkani tanimak için, yeni STRALIS camin hemen altindaki en görünür kisimda genis bir yer saglanmistir.

YENI STRALIS’in kabin çizgileri, mükemmel bir hava sürtünme katsayisi elde etmek üzere tasarlanmistir. Hava sürtünme katsayisi (Cd)’nin %3 mertebesinde gelistirilmesi suretiyle kabin içerisindeki gürültü seviyesini düsürmüs ve uzunyol tasimaciliginda önemli ölçüde yakit tasarrufuna imkan saglamis bulunuyoruz.

                                  

Araci agirlikli olarak otobanda kullananlar için,opsiyonel ayarlanabilir tavan rüzgarligi ve dayanikli yan deflektörler ile donatilmis özel aerodinamik kiti tüketimde ek bir tasarruf saglamaktadir.

 

YÜKSEK SEVIYEDE KONFOR VE ERGONOMI

Sürücü merkezli tasarlanmis bir kabin TextCenterYeni Stralis'in kabini sürücü merkezli tasarladi. Yeni kabin sürücü ihtiyaçlarina göre tasarlanmistir. YENI STRALIS, sinifinin lideri konumundaki ergonomisi, konforu, emniyeti ve eglence içerigi de bulunan bilgi ekrani ile verimliligi artiran en uygun çalisma ortamini sunmaktadir. Yeni ürün gami üç kabin arasindan seçim yapma imkani tanimaktadir: HI-WAY, HI-ROAD ve HI-STREET. Bunlarin tümü, SÜRÜS STILI DEGERLENDIRMESI fonksiyonunu, ileri telematik hizmetleri, hi-fi ses sistemini ve navigatörü yöneten ve dokunmatik bir ekran (ön gögüse entegre edilmistir) tarafindan kumanda edilen IVECONNECT sistemi ile donatilabilmektedir.

HI-WAY

YENI STRALIS serisinin üst versiyonu, kabininde 10m3’ün üzerinde bir hacim barindiran yüksek tavanli HI-WAY’dir.

Kabinde yansitici olmayan üstün kaliteli yumusak malzemelerden imal edilmis fonksiyonel ve ergonomik yeni bir ön gögüs bulunmaktadir

                                              .

 

 Malzemelerinin kalitesi ve donanimlarinin zenginligi bu kabini gerçek deger ve artik deger bakimindan sinifinin zirvesine tasimaktadir.

  • Yüksek sürüs konforu

Iç kisimlar tümüyle yeniden tasarlanmistir. Yeni gösterge paneli ergonomik ve fonksiyoneldir, en ince detayina kadar özen gösterilmis olup, isigi yansitmaz ve dokunmasi keyiflidir (yüzeyinin rötusu en iyi otomobiller için uygulanan prosesler kullanilarak yapilmistir).

Sürücüye maksimum güvenlik saglamak için, kumandalar kontrol panelinin çevresine ve orta kismina kolaylikla görülebilir ve koltuga yaslanarak erisilebilir sekilde yeniden konumlanmistir.  

Yeni Stralis'in tüm içerikleri araçtaki yasantiyi iyilestirmek için tasarlandi: Entegre telefon kontrolleriyle yeni direksiyon, pnömatik direksiyon ayarlama sistemi, boyu ayarlanabilir entegre emniyet kemerine sahip havali ve isitmali yeni koltuk.

Sürücüye maksimum konfor saglamak için kabin ses yalitimi; halihazirda piyasada lider konumunda olup, iyilestirme yapilmis ve iç kisimdaki gürültü 1 desibel daha azaltilmistir.

  • Yüksek konfor

Opsiyonel donanimlar arasinda artik bir de yeni YÜKSEK KONFOR yatagi bulunmaktadir. 80cm genisliginde ve 2 metreden fazla uzunlugu olan bu yeni yatak, ahsap çitalar, super konforlu bir silte ve kaldirilabilir bir sirtlikla donatilmistir.

 HI-WAY versiyonunda üst yatak kolaylikla açilabilmekte ve kabin içerisine daha fazla alan katmak adina tamamen arka duvar üzerine katlanabilmektedir.

Ayni zamanda tavana monte edilebilen, sessiz çalisan ve düsük tüketimli bir klima cihazi da opsiyonel olarak sunulmaktadir ve bu sistem sayesinde motor çalismadiginda da konforlu bir kabin içi sicakligi saglanabilmektedir.

  • Yüksek mekan konforu

Yeni STRALIS'in iç mekanlari alan düzenlemesi bakimindan da driver-friendly (sürücüye dost) olmak üzere tasarlanmistir.

Kabindeki depolama bölmelerinin hem sayisi hem de kapasitesi artirilmis, bunun yaninda buz tutucuya/buzdolabina bir portatif sise rafi eklenmistir.

Özellikle uzunyol görevlerinde çok faydali olabilecek 50 litrenin üzerinde kapasitesi olan bir maksi-buzdolabi ise opsiyonel olarak takilabilmektedir. Yine, entegre emniyet kemerli, yüksekligi ayarlanabilen, isitmali bir yüksek konfor koltugu da opsiyonel olarak sunulabilmektedir.

                      

 

HI-STREET / HI-ROAD

YENI STRALIS'in kabinleri gerçek ve algilanabilir tüm unsurlar dikkate alinarak yenilenmistir. Bu sekilde, aracin görevine ve sürücünün gereksinimlerine uygun, “terzi usulü” çalisma ortamlari yaratilmistir .

                                               

HI-STREET ve HI-ROAD'un bütünüyle yeniden tasarlanmis ön gögsü, koltuklari ve yeni zemini ürün gaminin en üst modeli HI-WAY ile birlikte gelistirilmis olup, onunla ayni ergonomi ve islevsellik özelliklerini sunmaktadir.

Opsiyonel olarak sunulan çok islevli ve dokunmatik ekrana sahip yeni IVECONNECT paneli

 Sezgisel ve ergonomik yeni kumandalar

  Çesitli ebatlarda saklama alanlari ve dolaplar

               

YÜKSEK TEKNOLOJI VE TELEMATIK

Sürdürülen etkinlik arayisi gelismis ve kullanimi kolay kontrol aygitlarini da kapsamaktadir. Iste bu yüzden, bilgi-eglence, navigasyon, sürüse yardimci aygitlar ve fleet management (filo yönetimi) hizmetlerinin basit ve entegre bir sekilde yönetilmesini saglayan özel IVECONNECT sistemi dogmustur.
Ön panele entegre 7”lik dokunmatik ekrani ile IVECONNECT, filo yönetimi, navigasyon, sürücü yardimi gibi çok önemli fonksiyonlari olan son derece kolay kullanimli bir sistemdir:

MoreContentHtml

- IVECONNECT, radyo, CD çalar özellikleri;

- iPod/iPhone ve MP3 uyumlu USB soketi;

- direksiyon kolonundaki kumandalara bluetooth baglantisi ve bir AUX/Video soketiyle komple bir ünitedir.

 

IVECONNECT iki ayri fonksiyon setine ulasim saglamaktadir:

IVECONNECT DRIVE ve IVECONNECT FLEET

 

IVECONNECT DRIVE

IVECONNECT DRIVE sunlari içerir:

• “Kamyon navigasyonu” fonksiyonlu uydu navigasyonu

                                                

 

• Sürücü kabininde sürekli olarak bir sürüs egitmeni varmisçasina sürücü performansini gelistiren DSE (Sürüs Stili Degerlendirme) fonksiyonu

• Sürücüyü ve araci yorgunluk, dalginlik ve ani uyku haline bagli risklere karsi korumak için DAS (Sürücü Dikkat Destegi) fonksiyonu
 

DRIVING STYLE EVALUATION (SÜRÜS STILI DEGERLENDIRMESI)

Bu sistem motor, araç ve GPS'den alinan verileri ve sürücünün yakit tasarrufu bakimindan performansini degerlendiren ileri bir algoritma (IVECO tarafindan gelistirilmistir) kullanarak isler. Degerlendirme, görevin zorlugunu hesaba katan üç seviyeli bir agaç seklinde yapilandirilmis bir indisler dizisine dayanmaktadir.

                                             

 

Ortasinda yüzdesel degerin belirtildigi bir analog gösterge sayesinde her bir indis kullaniciya gerçek zamanda sunulur. Puan ne kadar yüksek ise sürücü yakit tasarrufu bakimindan o kadar iyidir.

Mars esnasinda, IVECONNECT ekraninda ayrica tüketimin azaltilmasina yönelik öneriler de görüntülenir (bu öneriler vitesin, frenin, motor freninin kullanimi, hizlanmalar ve ataletten faydalanma ile ilgilidir). Her seyahatin sonunda, sürücü tüm performans indislerinin özetini yüzde olarak ifade edilmis ve grafik biçiminde özetlenmis sekilde ekranda görüntüleyebilir.Etkin bir sürüs stili, her türlü teknolojik çözümden %5 - %12 daha fazla bir yakit tasarrufu saglar .           

Yeni özel IVECO DRIVING STYLE EVALUATION sistemi, tüketimin insan faktörüne göre hareket edilerek azaltilmasi bakimindan oldukça etkilidir. DRIVING STYLE EVALUATION, fleet management hizmetleri ile kombinasyonu halinde maksimum potansiyelini sunar: Bu durumda yönetici, her bir sürücünün performansini ve egitim gereksinimini ayri ayri degerlendirebilir.

IVECONNECT FLEET

IVECONNECT ile donatilmis araçlarda profesyonellere ve filolara yönelik Assistance Non-Stop (Araliksiz Yol Destegi, ANS 24) hizmeti gibi tek bir tikla erisilebilen özel fonksiyonlar mevcuttur. IVECO CUSTOMER CENTER, araç ile ilgili verileri, aracin GPS konumunu ve araç santralindeki hata kodlarini otomatik olarak alir. Bu da daima hizli ve etkili bir destek sunulmasini saglar. ANS24 fonksiyonu bir fleet management (filo yönetimi) sözlesmesi aktivasyonu gerektirmemektedir, sadece telematik aygiti yeterlidir.

 Fleet management (Filo yönetimi) hizmetleri tüm araç yapilandirmalari için mevcut olup, IVECO tarafindan sektörün dünya lideri QUALCOMM®'un katkilariyla yönetilir. Bunlar özel bir sözlesme ile aktive edilmekte olup, raporlarin analizi için Fleet Visor TM portalina erisim imkani tanimaktadirlar.

IVECONNECT FLEET sistemi sunlari yönetir:

• sürücülerin sürüs / dinlenme saatleri,

• isletim santrali / sürücü iletisim sistemi,

• siparisler ve teslimatlar,• takometre verilerinin otomatik olarak indirilmesi,

• kisisellestirilmis raporlar,

• DRIVER ATTENTION SUPPORT (SÜRÜCÜ DIKKAT DESTEGI) raporu,

• DRIVING STYLE EVALUATION (SÜRÜS STILI DEGERLENDIRMESI) raporu

 Ayrica, bu sistem track&trace ve geofencing gibi gelismis fonksiyonlar sayesinde aracin konumunu sürekli olarak kontrol eder.

Siparis yönetimi fonksiyonu servis bildirileri göndermek için kullanilir: Sürücünün ulasmasi gereken konumu gösterir ve teslimat güzergahini çizer (tüm bilgiler araç ekraninda görüntülenir).IVECONNECT FLEET sistemi ile bu verilerin firmanin lojistik sistemine entegre edilmesi mümkündür.

Isletim santrali sürüs saatlerini, yakit tüketimini, GPS konumunu ve öngörülen seyahat süresini gerçek zamanda kontrol edebilir. Sistem, ayni zamanda sürücü karti ve takometre verilerinin indirilmesi,yönetimi ve arsivlenmesi ile ilgili yasal yükümlülüklerin otomatik olarak yerine getirilmesini de saglar.

Ayrintili ve kullanimi kolay bu raporlar müsteri tarafindan özel gereksinimlere göre kisisellestirilebilmektedir. DSE(SÜRÜS STILI DEGERLENDIRMESI) sistemi sayesinde sürücülerin performanslarinin sürekli olarak izlenmesi, nakliye sirketine rekabet avantajini arttirma imkani saglar. Nitekim, filo yöneticisi, sürücülerin bireysel sürüs performanslarini degerlendirme, özel formasyona ihtiyaç duyan sürücüleri belirleme ve objektif ölçüm kriterlerine dayali tesvik edici sistemler kesfetme imkanina sahip olmaktadir. Orta düzey ve en iyi sürücüler arasindaki tüketim farkinin azalmasi toplam yakit masraflarinin hissedilir biçimde azaltilmasini saglar.

               YÜKSEK VERIMLILIK

Yakit tasarrufuna yönelik teknolojiler Tüketim etkinligini iyilestirmek üzere ECOSTRALIS'te kullanilan çözümler Yeni Stralis için de kullanilabilir kilindi. Bu, %7,32 oraninda yakit tasarrufu saglayan TÜV sertifikali özel bir teknoloji paketidir.

                                                            

ECOSWITCH azami hizi sinirlar ve motor ile aktarma organlarininin performansini aracin gerçek yüküne göre optimize eder.

ECOFLEET, EUROTRONIC otomatik sanzimanin manuel kullanimini kismen engelleyerek, etkin olmayan sürücü davranislarini önler.

TPMS (Tyre Pressure Monitoring System - Lastik Basinci Izleme Sistemi) lastiklerdeki hava basincini ölçer, bu sekilde araç güvenliginin arttirilmasina, lastik ömrünün uzatilmasina ve yakit tüketiminin azaltilmasina katkida bulunur

  • YUKSEK PERFORMANS

STRALIS'in yeni Euro VI motor gami ayni tüketimle daha yüksek silindir hacmi ve tork ile karakterize edilmektedir... özel IVECO HI-SCR sisteminin de katkisiyla: FPT INDUSTRIAL patentli bu sistem heavy-duty (agir is) motorlarin en geliskin teknolojisini temsil etmektedir.

IVECO HI-SCR katalitik indirgeme sisteminin yüksek verimliligi sayesinde yeni STRALIS, Euro VI sinirlamalarina EGR kullanmaksizin uyan piyasadaki tek agir vasitadir.

Ayrica, bu yeni motorlarda elektronik kontrollü (EVGT) degisken geometrili yeni bir turbo kompresör kullanilmistir.

                                                           

Sadece IVECO tarafindan kullanilan IVECO HI-SCR sistemi günümüz kosullarinda Euro VI motorlariyla Euro V motorlarinin tüketimini saglayan tek teknolojidir (EGR kullanildiginda ise yakit tüketimi ortalama olarak %3 artmaktadir).

Rakipler tarafindan kullanilan çözümlere kiyasla, IVECO HI-SCR'li Cursor motorlar birçok avantaj sunmaktadir:

 • düsük hacim ve düsük agirlik (motorun çikis kisminda tek bir NOx degerlendirme sisteminin (EGR degil) kullanimiyla) rakipler tarafindan sunulandan düsük silindir hacimleriyle daha yüksek performanslara ulasmasi mümkündür,

• EGR kullanilmaksizin optimize edilen bir yanma ve DPF'de pasif yenilenme sayesinde (partikülü yakmak için islem sonrasi sonradan yakit enjeksiyonlarina ihtiyaç duyulmaz böylelikle yakit tüketimi ve termik gerilim artmaz) daha fazla verimlilik ve daha düsük tüketim;

 • partikülün motor içerisinde indirgenmesi sayesinde, bakim araliklari açisindan fayda saglayan, DPF'de sadece pasif yenilenme;

• Common Rail'in ve elektronik kontrollü degisken geometrili yeni türbinin kullanimi ile saglanan yüksek motor aerodinamik verimliligi sayesinde, piyasasinin zirvesinde güç ve spesifik tork .

  • IVECO HI-SCR

Ileri teknoloji FPT INDUSTRIAL patentli IVECO HI-SCR teknolojisi, otomotiv kullanimina yönelik katalitik indirgeme sistemlerinin tasarim ve üretimindeki deneyimin ürünüdür: Endüstri dünyasinin tüm sektörlerinde kullanilan, halihazirda üretilmis 240.000 adet SCR motor.

YENI STRALIS'in Cursor motorlari termodinamik verimlilige göre optimize edilmistir: Yüksek yanma sicakliklari sayesinde yakit tüketimi ve partikül olusumu azalmaktadir.

IVECO HI-SCR sisteminin olaganüstü yüksek verimliligi sayesinde (en güçlü rakiplerin %80-85 oranina karsi > %95 dönüstürme) NOx seviyesi EGR'ye ihtiyaç duyulmaksizin Euro VI standardinda öngörülen seviyelere getirilmektedir.

                                           

IVECO HI-SCR, kompakt ve hafif teknolojisiyle verimlilik ve dayanikliligin mükemmel kombinasyonunu sunar. Sistemin tamami DPF ile birlikte sasinin kenarina yerlestirilmis tek bir kutu içerisinde yer almaktadir (hacmi azaltan ve bakim islemini kolaylastiran bir çözüm).

YENI STRALIS'in lansmaniyla birlikte, Cursor motorlari ailesinde silindirlerin kafasina entegre edilmis COMMON RAIL enjeksiyon teknolojisi kullanilmaktadir: Bu teknoloji, motor bölmesinin karmasikligini azaltmak üzere tasarlanmis, sadece IVECO'ya özgü diger bir özelliktir.

 Dekompresyon tipi motor freni, egzoz üzerindeki bir kelebek valf ile birlestirilmis ve yeni "SUPER ENGINE BRAKE" yaratilmistir. %30 daha fazla frenleme gücü sayesinde, SUPER ENGINE BRAKE yol güvenligini iyilestirmekte ve bilesenlerdeki asinmayi azaltarak sarf malzemelerinde ciddi miktarda tasarruf saglamaktadir.

                      

  • EURO V motorlar

Stralis'te 6 sirali silindirli yapiya, yüksek basinçli enjektörler-pompa ve degisken geometrili turbo kompresöre sahip (waste-gate valfli sabit geometrili bir türbin kullanilan 310 ve 480 HP versiyonlari hariç) Cursor motorlar kullanilmaktadir.

Stralis serisinde asagidaki özellikler mevcuttur:

  o 3 farkli silindir hacmi (8, 10 ve 13 litre)
  o ve 2.500Nm'ye kadar maksimum torka sahip 8 güç seviyesi (310 ila 560 HP).

Cursor motorlari, düsük devirlerde elde edilen ve genis bir çalisma araligi boyunca sabit tutulan maksimum tork ile taninmaktadir.

Bu yüksek motor esnekligi, azalan vites degistirme sayisi sayesinde yüksek bir sürüs konforu, mükemmel performans ve düsük tüketim garanti etmektedir.
Bu motorlar sadece Euro5 standardina uygun olmakla kalmayip, zorunlu EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicles-Iyilestirilmis Çevre Dostu Araçlar) çevre standardinin en kati gerekliliklerini de karsilamaktadir.

MoreContentHtml

Bu sinirlamalara uymanin yani sira, IVECO tarafindan tüm orta-agir vasita serisinde kullanilan SCR teknolojisi (AdBlue katki maddesi ile Seçici Katalitik Indirgeme) de sahip olma maliyetinin azaltilmasina katkida bulunmaktadir. Nitekim, düsük agirlik sunmakta, daha az bakim araligi gerektirmekte ve yüksek bir güvenilirlik garanti etmektedir. EGR'den farkli olarak, SCR yanma odasinda gaz devridaimi öngörmemektedir.

IVECO motorlari 9 veya 16 hizli manuel sanzimanlarla (16 hizli sanziman “servoshift” özelliklidir) veya gösterge paneline entegre kola sahip 12 hizli otomatik EuroTronic sanzimanlarla kombine edilebilmektedir .
Cursor 8'de ayni zamanda 6 hizli Allison otomatik sanziman da mevcuttur.

Cursor motorlarinin tümü, dekompresyon özellikli IVECO Turbo Brake motor freni ile donatilmis olup, bu motor freni ana ve varsa yardimci (Intarder) fren sistemine tamamen entegre edilmistir. Bu sekilde, Stralis'in fren sistemleri düsük sahip olma maliyetiyle maksimum tam güvenlik garanti etmektedir.

                                            

YÜKSEK GÜVENiLiRLiK

YENI STRALIS, saglamligin ve düsük bakim maliyetinin garantisi iki ana grup sanzimanla sunulmaktadir:

• 16 vitesli manuel
• 12 vitesli EUROTRONIC

  • Manuel sanzimanlar

Hizli ve hassas vites degistirme TextCenterStralis'in manuel sanzimanlari 9 ve 16 hizli ZF sanzimanlardir. 16 hizli mekanik sanziman, daha rahat bir sürüs için hizli ve hassas vites geçisi saglayan servo-destek sistemi "servo-shift" ile donatilmistir. Pnömatik servo kumanda, sürücünün %50 daha az çaba göstererek vites seçmesine imkan tanimaktadir. Sanziman kolunun çalisma mesafesi %40 oraninda azaltilmistir.

  • Otomatik sanzimanlar

Eurotronic = Konfor ve güvenilirlik TextCenterGeleneksel manuel sanzimanlarin yani sira, Stralis gösterge paneline entegre kola sahip otomatik EuroTronic sanziman teknolojisinin tüm mükemmeliyetini de sunmaktadir. Buradaki avantajlar dikkate degerdir: Manuel sanzimana kiyasla daha düsük agirlik, azaltilmis hacim ve daha az pnömatik ve elektrik baglantisi sayisi. Eszamanlayicilarin (senkromeçlerin) olmamasi daha hizli ve güvenli vites degistirme imkani tanimaktadir: Bu sistem, yanlis vites seçimini önlemekte ve motoru olasi asiri devirlerden (yigdirma) korumaktadir. EuroTronic sanziman tamamen otomatik veya yari otomatik modda kullanilabilmektedir. Otomatik vites degisimi yük kosullarina, trafik kurallarina ve sürüs stiline göre hesaplanmaktadir: Böylelikle, aracin hizlanmasi, yakit tüketimi ve konfor optimize edilmektedir. Sehir içi görevler için ideal Stralis'te kullanilan otomatik sanziman 6 hizli bir seri 3200 Allison'dur. Debriyaj islevi gören hidrolik tork konventör ile çalistigindan, asinmaya maruz kalan bir elemani bulunmamaktadir. Bu sanziman tipi teknik özellikleri sayesinde olaganüstü güvenilir olup, çöp toplama gibi sik durus-kalkis gerektiren sürüs kosullari için özellikle uygundur.

  • Ön ve arka dingiller

Tüm Stralis modelleri, göreve uygun farkli dingil tipleriyle tedarik edilebilmektedir.

Bu dingiller su özellikleriyle degisiklik gösterirler:

o yapisal sistem
o izin verilen maksimum yük
o sunduklari arka dingil oranlari (sadece arka dingiller için)

Arka dingiller genellikle normal redüksiyonludur, diferansiyel kilidi opsiyoneldir ve izin verilen maksimum yük 13.000 kg'a kadardir.

Talep üzerine çift redüksiyonlu bir arka dingil (cerli) tedarik edilebilmektedir.

Çesitli arka dingil oranlari (2,64 ile 5,29 arasi ) her türlü çalisma gereksinimi için optimal vites dinamiginin seçilmesine imkan tanimakta olup, her yol yüzeyinde ekonomik bir motor kullanimini garanti etmektedir.

Bu yelpaze, arka dingilin önüne veya arkasina yerlestirilen, sabit veya kaldirilabilir, rijid veya kumanda ile yönlendirilen, tek veya çift tekerlekli bir üçüncü dingil serisiyle tamamlanabilmektedir.

  • Sasi ve süspansiyonlar

Sasilerinin güvenilirlik ve dayanikliligi her zaman IVECO araçlarinin ana özelligi olmustur.
Stralis sasileri, dingil meafesi ve modele/versiyona göre 6,7mm ve 7,7mm kalinliginda tedarik edilebilen yüksek esneme sinirli çelikten yapilma C kesitli çift bogumlu lonjeronlardan olusmaktadir.

Stralis farkli süspansiyon sistemleri ile donatilabilmektedir:

o parabolik
o arka havali
o tamamen havali.

Parabolik süspansiyonlar düsük bir agirliga sahip olup, gerek yüklü gerekse bos araçta mükemmel bir sürüs konforu sunmaktadir.

Havali süspansiyon sistemleri, gerek sürüs durumunda gerekse yükleme - bosaltma islemleri esnasinda sasi yüksekliginin ayarlanmasini ya da otomatik olarak sabit tutulmasini saglayan ECAS (Electronically-Controlled Air Suspension / Elektronik Kontrollü Hava Süspansiyonu) sistemine sahiptir.

ECAS kumanda ünitesi vasitasiyla sasi yüksekligini degistirmek (örnegin, yük yüksekligini adapte etmek için ya da yari römork takilmasi/çikarilmasi esnasinda) mümkündür.

ECAS: Electronically-Controlled Air Suspension/Elektronik Kontrollü Havali Süspansiyon

Elektronik kontrollü havali bir sistem olup, optimal bir sürüs konforu ile hiza, yüke ve yol tipine göre sabit bir araç tutumunu garanti eder.

Dingillere binen yüke göre paylastirmak suretiyle fren basincina da müdahale etmektedir.

YÜKSEK GÜVENLIK

Bir Stralis sürücüsü etkin, güvenilir ve güvenli bir fren sisteminin verdigi güveni yasar.Stralis ürün gaminin tamami kendinden havalandirmali ön ve arka diskli frenler (sadece çift redüksiyonlu arka dingiller için tamburlu fren) ile donatilmistir. Bunlar, fren gücünü yüke göre optimize etmek üzere ABS, EBL ve talep üzerine patinaj önleyici ASR sistemi tarafindan elektronik olarak kontrol edilir.

ABS: Kilitlenme Önleyici Sistem ABS (Anti-lock Braking System/Kilitlenme Önleyici Fren Sistemi) tekerleklerin, yol yüzeyi kosullari nasil olursa olsun frenleme sirasinda kilitlenmesini önler. Tekerleklerin üzerine yerlestirilmis ABS sensörlerinden alinan sinyaller, frenleme esnasinda her bir tekerlegin davranisi ve tepkisi ile ilgili kesin bilgiler aktarir. Böylece, ABS bir veya birden fazla tekerlegin kilitlenmesinden hemen önce fren gücünü azaltabilir. Yol yüzey kosullarinin daha güçlü bir frenlemeye izin vermesi durumunda, ABS sistemi frenleme gücünü tekrar maksimum tutus limitine kadar artirir.

 EBL: Elektronik Frenleme SinirlayiciStralis, fren gücünün yüke göre optimize edilmesi için EBL (Electronic Brakeforce Limitation/Elektronik Fren Gücü Sinirlamasi) ile donatilmistir.ABS sensörlerinden gönderilen uyarilar frenlenen her bir tekerlegin davranis ve tepkisine iliskin tüm bilgileri içerirler.Bu nedenle, ön ve arka dingiller arasindaki mevcut yük dagiliminin hesaplanmasi ve her bir dingildeki fren basincinin o anki kosullara göre gerçek zamanli olarak kalibre edilmesi mümkündür.

ASR: Patinaj Önleme Sistemi ASR (Anti-Slip Regulation) sistemi ABS ile ayni tür uyarilari kullanarak tahrik tekerlerinin patinaj yapmasini engeller ve hizlanma asamasinda çekisi iyilestirir.ASR elektronik kontrol ünitesi:o Aracin stabilitesini optimize eder, o tahrik tekerlerinin patinajini engeller o ve lastik asinmasini azaltir.ASR sistemi sayesinde, tahrik tekerleri engebeli veya kaygan yol yüzeylerinde bile mümkün olan en iyi çekis gücüne sahip olurlar.

  • Yardimci sistemler

Emniyet için yüksek teknoloji TextCenterStralis ürün gami ayni zamanda aktif güvenlik ile ilgili en gelismis teknolojik çözümlerin tümünü (modele göre standart veya opsiyonel olarak) sunmaktadir:

 o Yeni Brake Assistant System (Fren Yardimcisi Sistemi, BAS) fonksiyonuyla Electronic Brake System (Elektronik Frenleme Sistemi, EBS)

 o Advanced Emergency Braking System (Gelismis Acil Durum Fren Sistemi, AEBS)

o Driver Attention Support (Sürücü Dikkat Destegi, DAS)o ESP (4x2 çekici gaminin tümünde mevcuttur),

o Yokusta kalkisi kolaylastirmak için Hill Holder (Yokusta Kalkis Destegi),

 o Adaptive Cruise Control (Uyarlanabilir Seyir Kontrolü)

o Lane Departure Warning System (Seritten Ayrilma Uyari Sistemi)

o Xenon farlaro Daytime-Running Lights (Gündüz Sürüs Farlari, DRL)

EBS + BAS: Elektronik Fren Sistemi + Fren Yardimcisi Sistemi

                                                                            

 

EBS: ABS, ASR (Patinaj Önleyici Sistem) ve Fren Limitörü fonksiyonlarini birlestirmekte olup, bu sayede asgari durma mesafelerinin elde edilmesini ve fren balatalarinin düzgün sekilde sarf edilmesini saglamaktadir. Bu sistem sayesinde “Motor Freni”nin ve araçta var ise “INTARDER (retarder)” ünitesinin fonksiyonlarinin standart fren sistemine entegre halde yönetilmesiyle acil durumlarda fren verimi artmaktadir.AEBS: Gelismis Acil Durum Fren Sistemi 

                                                         

Sürücüyü bir çarpisma olasiligina karsin uyarir. Çarpismadan kaçinmak veya darbenin hizini azaltmak için fren sistemlerini otomatik olarak aktive eder. EURO VI motora sahip YENI STRALIS araçlarda sunulacaktir.

DAS: Sürücü Dikkat Destegi 

Direksiyon hareketlerini takip etmekte ve bir yorgunluk isareti olarak dikkat seviyesinde herhangi bir düsüs tespit edilmis ise sürücüyü uyarmaktadir.

 ESP: Elektronik Stabilite ProgramiESP sistemi bir kayma sirasinda müdahale ederek motor gücünü ayarlar ve münferit tekerlekleri farkli yogunluklar ile frenleyerek aracin dengesini saglar.Bu aygit, asiri hizla viraj alirken veya ani yön degistirme esnasinda karsilasilabilecek asiri veya yetersiz direksiyon yönlendirmelerini etkili biçimde düzelterek aracin yoldan çikmasini önler.

Hill Holder :Yokusta kalkis destegiHill holder sistemi, yokusta kalkis aninda sürücünün en büyük yardimcisidir; fren pedalinin serbest birakildigi bir kaç saniye boyunca aracin aniden geriye kaymasini engelleyerek kalkislarin geriye kayma ve debriyaj patinaji yasamadan yapilmasini saglar. Bu sekilde lastikler daha az asinir.

 Adaptive Cruise Control (Uyarlanabilir Seyir Kontrolü): Hiz ve emniyet mesafesi kontrolüAdaptive Cruise Control (Uyarlanabilir Seyir Kontrolü, ACC) motor freni ve Intarderi sirasiyla otomatik olarak etkinlestirerek, sürücünün önde seyreden araç ile arasindaki emniyet mesafesini korumasina yardimci olur.

LDWS: Serit Degistirme Uyari Sistemi

Bu sistem sayesinde sinyal verilmeksizin yol serit çizgisinin üzerinden geçilmesi durumunda sürücü uyarilmaktadir.

XenBi-xenon farlar: sürücünün görüs alanini arttirir. Ona güvenli ve stressiz bir sürüs imkani saglar.

DRL: Gündüz Sürüs Farlari

                                                           

Azami seviyede görünebilirlik için gündüz sürürüs farlari her zaman açik tutulur. Geleneksel farlar veya bi-xenon farlarla sunulabilmektedir.

HIZMETLER

YENI STRALIS ile IVECO mükemmel bir araçtan daha fazlasini sunuyor: Komple ve avantajli bir tasima çözümü:

• en iyi performans / tüketim orani,
• daima yüksek güvenilirlik ve katma deger,
• makul bir ücret karsiliginda hizli ve verimli bir destek,
• aracin kullanim ömrü süresince karsilasilan tüm isletim hususlarini kapsayan teknik ve finansal hizmetler.

Bu özel ürün ve hizmet teklifi sayesinde, IVECO isinizi büyütmek için ideal bir ortak.

Araliksiz Yol Destegi

IVECO ÇAGRI MERKEZI, ihtiyaç halinde size en yakin IVECO servis noktasini harekete geçirmek için 7 gün 24 saat hizmet vermektedir.
Iveco 24 Saat Yol Yardim  hizmetinin 444 50 04 olan numarasini yurtiçinden alan kodu girmeden dogrudan, yurtdisindan ise 0090216 444 5004 seklinde ülke ve alan kodlarini girerek arayabilirsiniz.

IVECONNECT teknolojisi sayesinde, servise erisim simdi daha da hizli: Gerekli aktivasyon bilgilerini IVECO MÜSTERI MERKEZINE iletmek için araç ekranina bir kez dokunmaniz yeterli.

Elements

Uzun ömür ve uzun vadeli deger

                                                                                                

Her müsteriye terzi usulü destek saglamak: Bu amaçla IVECO, YENI STRALIS'in daima mükemmel durumda tutulmasini saglayan genis bir program serisi olanELEMENTS'i yaratti. Bunlarin tümü simdi daha da rekabetçi bir fiyatla sunuluyor.

Origin 100% IVECO

%100 orijinal yedek parçalar

Performansin uzun süreli mükemmeliyeti, dogru malzeme ve tedarikçi seçiminin ve ürünlere uygulanan kapsamli testlerin ürünü ORIGIN 100% IVECO Orijinal Yedek Parçalar kullanilarak garanti edilir.

 

                                                                       

 

IVECO, müsteriler için zamanin ne kadar kiymetli oldugunu bilir. Bunun için, verimli ve yenilikçi bir malzeme tedarik ve dagitim sistemi kullanilmaktadir: 350.000'den fazla orijinal yedek parçanin her ülkede yilin her günü 24 saat içerisinde gündüz ve gece teslimati garanti edilerek yönetildigi, Avrupa'da 6 deposu bulunan entegre bir ag.

Avrupa'daki 3.000'i askin IVECO bayii ve atölyesi, orijinal yedek parça garantisini araci herkesten iyi taniyan teknik uzmanlarla birlikte sunmaktadir. Aksesuarlar Detaylarda da kalite Bunlarin tümü aracinizi kisisellestirmenizi saglayan ve daha güvenli ve konforlu kilan aksesuarlardir. Performans, tasarim ve teknolojik yenilik, Iveco Shop aksesuarlarin tümü için kilavuz ilkelerdir.

 

 


Akse Mah. Rahmi Dibek Cad. No:317
Tel : +90 262 721 40 01 (PBX)
Fax: +90 262 721 41 01 Gebze/KOCAELİ
Mail: karatas@karatastarimcilik.com.tr
   için hava durumu
  KOCAELİ